Свържете се с нас: 073/893171; 0878831483
Социални мрежи:

Пародонтално лечение

Пародонтитът може да протича постоянно или епизодично. Характерно при заболяването е възпаление на венците (зачервяване, подуване, болка, кървене) и формирането на джобове. В напреднал стадий се регистрира и загуба на костна тъкан.

Фактори, които причиняват пародонтит са лоша зъбна хигиена, натрупването на зъбен камък, неправилно поставена пломба или протеза, недостиг на витамини, нездравословен начин на живот, неправилно подредени зъби. Застрашени от болестта са най-често бременните, диабетиците и хората с генетична предразположеност. На най-голям риск са изложени пушачите. Прекомерното тютюнопушене, както и непочистването на зъбен камък, водят до пародонтит.

При установяване на развитието на пародонтит вашия зъболекaр трябва да ви изготви индивидуална програма, която включва манипилации, препарати и медикаменти, които имат за цел да спрат прогресията на заболяването. В основата и е постигането и поддържането на перфектна орална хигиена.

Необходими са редовни посещения за преглед и изследвания, за да се следи дали има прогрес в овладяването на възпалителния процес. Ненавременните мерки в овладяването на пародонтита могат да доведат до разклащане и загуба на зъби.

Контакти
  • Адрес: ул. "Васил Мечкуевски" №. 22
    Благоевград, България
  • Понеделник - Петък:
    09:30-12:30; 14:30-18:30
  • Телефон: 073/893171; 0878831483
  • Email: info@dentaclinic.bg
Директни връзки
© 2018. «Denta clinic». All right reserved.